joi, 29 aprilie 2010

my favourite fashion blog ever!

www.stylebytes.net

Autoarea lui se numeste Agathe Bjørnsdatter Molvik si este o secretara extrem de talentata intr-ale esteticului, din Oslo, Norvegia. A fost activa (cu mare succes) in mediul virtual al bloggerilor de faschion din August 2005 pana in Aprilie 2008, cand i-a o pauza neasteptata- cel putin pentru mine. Pozele ei de pe blog erau realizate ori in apartamentul ei ori outdoor, in locuri dintre cele obisnuite sau nu chiar.

Sunt o persoana pretentioasa de felul meu, iar in domeniul esteticului cu atat mai mult; faptul ca am o oarecare pregatire in acest domeniu nu face decat sa ma faca mai pretentioasa cand vine vorba de analizarea unui lucru, context sau persoana din sau relationat cu mediul estetic/ cultural/ al modei. De asta tin sa mentionez ca blogul ei a fost si este un blog foarte bun si inspirat- din muuulte puncte de vedere, dar mai ales din cel estetico- vestimentar.

Am observat ca azi are primul post dupa 2 ani de absenta si asta m-a bucurat intr-atat incat am decis sa scriu aici despre ea si despre cum un om cu cateva idei bune, poate inspira multi oameni cu idei si inclinatii spre frumos (in intregul lui)! Facand putin research despre ea, am dat search pe Google si cu ocazia asta i-am gasit profilul de Facebook, trimitandu-i o cerere de prietenie :) Am mai aflat ca multe pasionate de moda si nu numai, au scris despre ea si blogul ei, dar si despre subita ei pauza; multe dintre acestea i-au dedicat spatii pe blogurile personale si au adus tributuri persoanei Agathe Bjørnsdatter Drageset (a luat numele sotului) si saitului ei.
Ca sa va faceti o idee despre cum arata ea si care este stilul ei, aveti aici cateva mostre:
















Mult mentionat si chiar premiat, acest blog are multi adepte/i (si eu) si demostreaza inca o data, ca daca iti place ceva si tii sa te bucuri de lucrul respectiv sau de persoana respectiva cu adevarat,  trebuie sa o faci in modul cel mai sincer si mai altruist... pentru ca, in general, tu vei avea- in continuare, cel mai mult de castigat! :)

Enjoy it & be inspired by it!
(*.*)